ЯК КІР ЗНИЩУЄ ІМУННУ СИСТЕМУ?

ЯК КІР ЗНИЩУЄ ІМУННУ СИСТЕМУ?

Актуальні новини
Захворювання на кір викликає не тільки ускладнення у вигляді запалення легенів й захворювання мозку, а й призводить до так званої "імунної амнезії". Тобто, організм людини на певний час не здатен запобігати потраплянню нових інфекцій та усувати вже відомі загрози. Людина стає вразливою до хвороб, які раніше легко долала.  У 2019 році було оприлюднено результати досліджень Гарвардської медичної школи. Дослідники вивчали зразки крові 77 дітей до того, як вони захворіли на кір, й після. Вченими було виявлено, що вірус знищує від 11% до 73% захисних антитіл пацієнтів. Через це організм людини залишається під загрозою вірусних та бактеріальних штамів, до яких раніше був імунітет. Зокрема, вірус вражає Т- та В-клітини пам'яті, що відповідають за набутий імунітет. Він проникає в макрофаги (клітини, здатні поглинати та перетравлювати чужорідні чи шкідливі для організму частинки: бактерії,…
Read More
ВЖИВАННЯ ЧЕРВОНОГО М’ЯСА ПІДВИЩУЄ РИЗИК ЦУКРОВОГО ДІАБЕТУ 2 ТИПУ — ДОСЛІДЖЕННЯ

ВЖИВАННЯ ЧЕРВОНОГО М’ЯСА ПІДВИЩУЄ РИЗИК ЦУКРОВОГО ДІАБЕТУ 2 ТИПУ — ДОСЛІДЖЕННЯ

Актуальні новини
Згідно з дослідженням, опублікованим у науковому журналі The American Journal of Clinical Nutrition, люди, які регулярно їдять червоне м’ясо, можуть мати вищий ризик розвитку цукрового діабету 2 типу. Ті, хто часто споживає оброблене м’ясо, як-от бекон, хот-доги, мають ще вищий ризик. Зменшення споживання червоного м’яса та інші зміни способу життя можуть допомогти багатьом людям зменшити ризик цукрового діабету 2 типу, сказав Сяо Гу, автор дослідження та науковець Гарвардської школи громадської охорони здоров’я, слова якого передає NYT.  У ході дослідження було проаналізовано дані про майже 217 тисяч медичних працівників. Кожні два-чотири роки учасники відповідали на детальні запитання про свій раціон та історії хвороби. Після коригування інших факторів, включаючи фізичну активність й вживання алкоголю, дослідники виявили, що чим більше порцій (одна порція - 85 грамів) червоного м’яса люди їдять, тим вища ймовірність розвитку цукрового…
Read More
СПРАВЖНЯ ЕПІДЕМІЯ. МАЙЖЕ КОЖНА ЧЕТВЕРТА ЛЮДИНА У СВІТІ ПОЧУВАЄТЬСЯ САМОТНЬОЮ — ОПИТУВАННЯ

СПРАВЖНЯ ЕПІДЕМІЯ. МАЙЖЕ КОЖНА ЧЕТВЕРТА ЛЮДИНА У СВІТІ ПОЧУВАЄТЬСЯ САМОТНЬОЮ — ОПИТУВАННЯ

Актуальні новини
Майже кожна четверта доросла людина у світі повідомляє, що почувається або дуже або досить самотньою. Про це йдеться у новому дослідженні Meta-Gallup, проведеному у 142 країнах. Згідно з опитуванням, 24% людей віком від 15 років повідомили, що почуваються досить або дуже самотніми у відповідь на запитання: "Наскільки самотніми ви почуваєтесь?". Рівень самотності був найвищим серед людей віком від 19 до 29 років: 27% з них повідомили, що почуваються дуже або досить самотніми. Найнижчими показники були у людей віком від 65 років: 17% зізналися, що почуваються самотніми. Понад половина дорослих віком від 45 років повідомила, що взагалі не почувається самотньою, а більшість людей до 45 років відповіла, що хоча б трохи відчуває самотність. Еллін Мейс, старша консультантка з досліджень Gallup, зазначає, що існує безліч досліджень, які вказують на небезпеку самотності та соціальної ізоляції.…
Read More
СІЛЬНИЦЯ НА ВАШОМУ СТОЛІ ТА ІНСУЛЬТ: У ЧОМУ ЗВ’ЯЗОК

СІЛЬНИЦЯ НА ВАШОМУ СТОЛІ ТА ІНСУЛЬТ: У ЧОМУ ЗВ’ЯЗОК

Актуальні новини
Натрій – один з елементів вживаної нами кухонної солі. Його високий вміст у раціоні – один із факторів ризику серцево-судинних захворювань, зокрема й інсульту.  Для нормального функціонування організму потрібна зовсім невелика кількість натрію – він відповідає за проведення нервових імпульсів, скорочення та розслаблення м’язів, а також за підтримку належного водно-мінерального балансу в організмі. Водночас його надмірна кількість – підвищує артеріальний тиск, що в результаті може спричинити інсульт.  Інсульт був і залишається однією з головних причин смерті та інвалідизації серед українців. Навіть із застосуванням передових медичних технологій 60% людей, які перенесли інсульт, помирають або отримують серйозну інвалідність. За даними досліджень, майже 90% українців споживають удвічі більше солі, ніж рекомендує Всесвітня організація охорони здоорв’я – 12 г на добу замість рекомендованих 5г (близько 1 чайної ложки на добу).  Як мінімізувати споживання солі Додавайте небагато солі…
Read More